Week 2 - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: roeldedooij

Blijf op de hoogte en volg Roel

20 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Writtle

Week 2

Deze week ben ik begonnen met de schetsen te maken en ben begonnen aan het voorlopige ontwerp. Alleen de printkosten waren hier nogal een probleem, dit hebben we nogal eens moeten navragen eerdat deze er eindelijk op stonden. Maar goed dat zo een beetje wat ik hier doordeweeks heb gedaan ‘ontworpen’ en eens in de week hebben ik een vergadering met de ‘head of design’ Jeff Logsdon.

Deze week werden we ook nog benaderd voor een excursie naar een park, dit hebben we uiteraard niet afgeslagen, altijd beter dan een hele dag achter je computertje zitten. Uiteindelijk staan wij tussen een aantal andere studenten die ik m’n ganse leven nog nooit had gezien, te wachten totdat het busje komt. Deze stopt uiteindelijk voor onze neus alleen niet met veel bekende aan boord, omdat onze bus al weg was… Maar de leraar die tevens de chauffeur was, was zo vriendelijk om ons mee te nemen met hun excursie. Dit was uiteindelijk nog beter ook, omdat dit een grote tuin vol spectaculaire kunstwerken was

Vrijdagavond zijn we naar Dukes geweest, een club in Chelmsford waar het zeer goed te doen qua muziek, grootte en vooral de drank. Hier krijg je namelijk voor 16 pond 15 drankjes naar keuze, dus ook de orginele whisky en bacardi cola.

Zaterdag zijn we met ons gaar hoofd naar Sheffield park en Kew gardens gereden, dit is af en toe nogal kut doordat die apen hier links rijden. Kew gardens was een kei groot park met allerlei verschillende stijlen, foto’s komen op m’n hyves te staan als ik je interesse miss heb gewekt :D. De auto heeft het met het starten een aantal keer laten afweten, die vond het wel best zo. Deze heb ik dan ook 3 keer moeten aanduwen, wat af en toe best lastig met al die bergen. Zaterdag ben ik voor een lange poos een keer op tijd gaan slapen, niks gedronken en op tijd naar mijn bedje gegaan.

Zondag zijn we naar Londen gegaan om Arsenal-Fullham te zien, alleen waren er geen kaarten meer, alles uitverkocht! Dus toen zijn we nog even het Arsenal museumpje in gegaan, waar we redelijk snel weer uit waren, dan heeft Ajax toch wel wat meer prijsjes om te bekijken hé Maarten..!! Maar om toch de sfeer hier op te snuiven zijn we naar een supporters café geweest van Arsenal waar ze de wedstrijd van Chelsea uitzonden, omdat die kampioen konden worden. Toen de wedstrijd was afgelopen was het een ‘super’ sfeer daar in de pub, omdat Arsenal met 4-2 had gewonnen!! Hier zijn we gebleven tot de laatste trein en bus naar Chelmsford!
Foto’s zal ik op mijn hyves zetten!
Later!

• 21 Mei 2010 - 02:21

Stikker:

Je mot je bek houde knoest je vond Arsenal wel vet en je weet dat t grotere club is dan dat clubje van jou .. Zit je weer op de wc met dat duifje van je. Haha xxx

• 27 Mei 2010 - 13:25

Bjorno:

Hey dikke weer flink aan de zuip daar hahaha wanneer ga je nou eens wa bomen knuffelen daar de mzzl