Week 7 - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu

Door: roeldedooij

Blijf op de hoogte en volg Roel

14 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Writtle

Week 7

Deze week heb ik weer aan mijn ontwerpen gewerkt en begonnen aan het 3D model. Verder heb ik de tussentijdse beoordeling terug gekregen en die zag er zeer goed uit. Verder hebben we nog foto´s gemaakt met de thermodynamic camera en de gegevens verwerkt. Vrijdag middag zijn we met Jeff door Chelmsford gelopen, hier heeft hij de plaatsen aangewezen waar wij thermodynamische foto’s van moeten maken, deze plaatsen komen overeen met de campus op school. Aan het eind van de dag hebben we nog een kop koffie gedronken met Jeff.

Vrijdag zijn we samen met Gideon (Nederlander) en Aurelian (Roemeen) ergens wat gaan eten en daarna zijn we met Gideon naar Lakota gegaan. Dit is een bar/dancing waar het wederom weer goed vertoeven was. Daarna zijn we nog ff naar een andere club geweest. Was weer een gezellig avondje! Zaterdag zijn we naar Norwich geweest, dit is een stadje waar ze nog straatjes hebben uit de middeleeuwen (Medieval). Leuk stadje om te zien, met veel oude gebouwen gecombineerd met moderne gebouwen. Hier zijn we ook nog naar een historisch museum geweest.

Zondag zijn we naar Hyde Hall geweest, dit is een tuin in de buurt. Deze was niet echt spectaculair en hier waren we na een uurtje dan ook weer doorheen. Daarna zijn we nog naar een natuurgebied gegaan, hier hebben we eindelijk eens door het bos gelopen. ’s Avonds zijn we met Neil (Ier) en June (Japanner) gaan rugbyen. Is weer eens wat anders, maar wel leuk om het gooien met de bal te leren. Het mindere aan deze avond was dat ik helemaal lek ben gestoken door een of ander klote beest, ben blij dat ik die in Nederland nog niet ben tegen gekomen. Dit was ‘m weer!

Later! X