Week 5 - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu Week 5 - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu

Week 5

Door: roeldedooij

Blijf op de hoogte en volg Roel

01 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Writtle

Week 5, doordeweeks heb ik verder aan mij ontwerpen gewerkt en ben begonnen aan het eindontwerpen, welke ik met Illustrator maak. Dit programma is voor mij nog totaal nieuw, maar kan je ontwerp er wel mooi mee pimpen. Gelukkig weet Jan er al heel wat van af, die helpt mij hier dan ook regelmatig mee! ’s Avonds waren we weer wat gaan drinken in het café (de Baa) bij school, toen die sloot was het aan het regenen, dus besloten we maar om het stuk naar onze maddison te rennen. Jan zag ik het donker een poort over het hoofd en rende hier dan ook frontaal tegen aan :D Hier heb ik een tijdje voor nodig gehad om weer bij te komen , mooi gezicht!!

Vrijdagavond zijn we naar Chicagos geweest een club in Chelmsford. Het gebouw zag er super mooi uit van binnen. Dit was voorheen een bioscoop of theaterzaal geweest. Aan het plafond hingen allerlei versieringen van vroeger. Deze avond zijn we uiteraard goed doorgekomen met de nodige whiskycola’s.

Zaterdag zijn we naar Cambridge gereden, dit is tot nu toe de mooiste stad die ik in Engeland heb gezien. Mooie oude gebouwen, wat overigens allemaal universiteiten zijn, precies hetzelfde als in Harry Potter. Hier zijn we eerst naar de botanical gardens geweest, die er ook super uit zagen, vooral binnen was speciaal. Hierna zijn we het centrum van Cambridge ingegaan, waar het kei druk was. Langs de stad loopt ook een rivier, waar de ene roeivereniging na de andere zit. Hier hebben we uiteindelijk nog wat gegeten een pint gedronken en terug gereden.

Zondag zijn we met nog een Nederlander en een Roemeen naar Stowe Landscape Gardens geweest. Dit is een super groot park/tuin waar tal van grote elementen, zoals bruggen kastelen en pilaren in staan, mooi om te zien. Daarna zijn we naar Waddesdon gegaan, dit was ook zeker de moeite waard. Deze tuin is op een berg gelegen, waar een aantal mooie zichtlijnen naar de ‘countryside’ zijn gemaakt. De tuin van Maddesdon Manor zag er ook top uit, typische Engelse borders met verschillende kleuren.

Foto’s staan op facebook http://www.facebook.com/home.php?#!/photos.php?id=100001117017272!!

Doei!

• 02 Juni 2010 - 14:44

Bram:

Klinkt als een goede stage! Al is het geen project "de sloot"! Maar neem het er goed van en je leert vanzelf een hoop bij.

Gr,
    Bram

• 06 Juni 2010 - 11:48

Pa En Ma:

Hoi Roel, het gaat je allemaal goed en dat is fijn om te horen.Pinkster
    weekend was leuk en heb je ons veel laten zien.
    Vooral het college waar je op zit was de moeite waard om te bekijken.
    Geniet nog van de tijd dat je daar bent en pas goed op je zelf.
    veel liefs Pa en ma

• 07 Juni 2010 - 17:25

Davey,Kim,Jayden:

Hé Roel.

We missen je hier wel hoor, maar gelukkig heb je het daar goed naar je zin. Nou we zien je weer als je terug bent. Veel plezier en leerse nog hé.

Groeten en liefs van ons allemaal x