Week 6 - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu

Door: roeldedooij

Blijf op de hoogte en volg Roel

08 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Writtle

Week 6

In week 6 heb ik doordeweeks weer aan mijn ontwerp gewerkt en we hebben de eerste warmtemetingen gedaan met een speciale camera van 15.000 pond. Deze metingen moeten we verwerken, zodat we kunnen kijken welke materialen de minste warmte opslaan en welke de warmte ook weer snel uitstoten. De materialen die het meeste bijdragen aan een lagere temperatuur moeten vervolgens in het ontwerp worden verwerkt, dus is wel interessant om deze metingen te doen.

Vrijdag zijn we naar de pub geweest in Writtle en daarna na naar de pub van Writtle College zelf, waar het redelijk druk was en gezellig uiteraard.

Zaterdag zijn we om 8.30uur opgestaan en naar Londen gegaan. Eerst zijn we naar Chiswick gegaan wat ons wel een mooi park leek, alleen waren ze alles aan het restaureren dus konden we nergens is. Al met al zijn we vrijwel een hele dag aan het reizen geweest voor niks. Maar goed hebben we dat ook weer gehad. Daarna zijn we naar mijn neef Joost gegaan, die net 2 weken in Wimbledon woont. Hier hebben we vanaf 16.00 uur een aantal pinten gedronken wat bijgepraat en chinees gegeten. Was een gezellig avondje en was leuk om iedereen weer eens te zien, vooral de kinderen van Joost en Liset, want die had ik nog nooit inlevende lijve gezien. Rond 21.00 á 22.00 uur zijn we bij Joost weg gegaan en heeft Lisette ons naar Wimbledon station gebracht. Vanuit daar zijn we naar Ministry of Sound gegaan. Deze clubs zitten over heel de wereld met verschillende clubs. Dit was dan ook de beste club waar ik tot nu toe ben geweest in Engeland. Uiteindelijk zijn we rond 7.00 uur weg gegaan en hebben nog wat mensen leren kennen daar, waaronder een Zuid-Afrikaan en een Schot.

Zondag ochtend waren we rond 9 uur thuis en hebben de rest van de dag vrijwel niks meer gedaan. We hebben alleen een aantal afleveringen van Prison Break gekeken en nog wat gegeten.
Foto’s staan op facebook http://www.facebook.com/home.php?#!/photos.php?id=100001117017272

Later!

• 14 Juni 2010 - 14:05

Bjorn:

Mooie fotootjes matje, lekker toeven zo met die stage van je.
    De mzzl hey