Week 3 - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: roeldedooij

Blijf op de hoogte en volg Roel

20 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Writtle

Week 3

In week 3 heb ik weer aan mijn ontwerpen gewerkt, heb hierover dan ook niet iets boeiend s te melden wat jullie zal interesseren.

Zaterdag zijn we naar Londen, eerst naar de Tower of Londen, waar we de kroonjuwelen hebben gezien, waar ik er paar van in m’n zak heb gestoken, dus als je Queen Elisabeth ziet tijdens Queensday met een paar donkere gaten in d’r kroon dan weet je waar dat door komt. Verder hebben we daar veel harnassen gezien en wapens uit die tijd. Ook liepen de soldaten met de rode pakkies en de hoge zwarte hoed hier rond te paraderen om de kroonjuwelen te bewaken. Daarna hebben nog een rondvaart op de Thames gedaan, waar ik verder niks over te melden heb. ’s Avonds zijn we het nachtleven van Londen in gegaan, naar the Fabric, welke in zijn geheel onder de grond zit. Hier draaiden club/techno, maar dan wel wat eentoniger dan bij ons. Deze club had drie zalen en beetje dezelfde uitstraling als Café d’Anvers, welke wel bekend is bij de meeste. Wel een super avondje gehad hier. De terugweg was ook nog wel te doen, om 7 uur zijn we het daglicht weer ingestapt en zijn na een ontbijtje bij de Mac naar de trein gewaggeld. Uiteindelijk waren we om kwart voor 10 thuis en toen heb ik een uurtje kunnen slapen, doordat ik over m’n slaap heen was. Dus zondag ben ik heel de dag gaar geweest en heb ik verder ook niets over te melden, het enigste wat we nog hebben gedaan is een pizza gehaald en…… opgegeten!
Foto’s van deze wilde avonturen :D zal ik op m’n hyves zetten!

Doei!

  • 25 Mei 2010 - 16:38

    Josine Van 8x:

    Hey!

    Lkkr aan het genieten daar,mooi! Veel plezier daar nog! p.s. foto's op hyves zijn leuk!

    Groetjes uit Huijbergen...

  • 28 Mei 2010 - 12:33

    Sabrina Leenaerts:

    Ha Roel!

    Wat ontzettend leuk om daar stage te hebben zeg.
    Ik had het van je ouders gehoord met koninginnedag in Bergen op Zoom. Dus dit is beste een vertraagd berichtje van mij..

    Maar toen ontving ik de waarbenij.nu op me mail dus dacht nu moet ik echt even een berict verzenden, dus bij deze ;)

    Maar gaat t allemaal met je en daar? Aan je foto's op hyves te zien wel volgens mij :)

    Veel succes nog daar in ieder geval.

    X Sabrina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Writtle

Stage Engeland

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2010

Week 8

14 Juni 2010

Week 7

08 Juni 2010

Week 6

01 Juni 2010

Week 5

01 Juni 2010

Week 4
Roel

Actief sinds 27 April 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 9685

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 04 Maart 2014

Nieuw Zeeland

29 November 2013 - 30 November 2013

China

04 December 2013 - 08 Januari 2013

Australië

24 April 2010 - 04 Juli 2010

Stage Engeland

Landen bezocht: