Week 4 - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu

Week 4

Door: roeldedooij

Blijf op de hoogte en volg Roel

01 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Writtle

Week 4 is doordeweeks weer hetzelfde geweest, heb hier iedere dag aan de ontwerpen gewerkt. We hebben ook nog een vergadering met Jeff (stagebegeleider) gehad. Hierbij zijn de ontwerpen besproken en heb ik te horen gekregen dat mijn ontwerp in hoofdlijnen er goed uit zag. Moet nu de 3D ontwerpen gaan maken en het definitieve ontwerp.

Donderdag zijn mijn ouders aangekomen en hebben we ’s avonds ergens in Chelmsford gegeten en daarna een paar pinten gedronken.

Vrijdag heb ik weer aan mijn verslag gewerkt, dus niet veel boeiends over te melden.

Zaterdag zijn we naar Londen geweest, waar het weer super was! In Londen zijn we langs de boulevard gelopen, waar het kei druk was. Allerlei mensen waren daar een ‘kunstje’ aan het doen, daar kan jij nog wat van leren PETER Hansel!! We hebben ook ‘The Monument’ beklommen, waar we aan het eind een certificaat kregen ( van de zware beklimming uiteraard). Verder zijn we nog naar de Churcill War Rooms geweest, was wel eens leuk te zien waar dien dikke zijn sigaartjes rookte en zijn plannetjes bekokstoofde tijdens de 2e wereld oorlog. We zijn daarna St. James park gelopen en langs Buckingham palace, waar ze alles aan het opbouwen waren voor de opening van het parlement. Het eind van de dag hebben we afgesloten met een paar pinten en de champions league finale uiteraard.

Zondag zijn we ’s ochtends naar Hyde park geweest, naar de ‘speakers corner’. Hier doen allerlei mensen hun mening uitbrengen, dit gaat vooral over godsdiensten. Maar een Amerikaan was wel goed, die belazerde vrijwel iedereen die wat te melden had. Verder liepen daar ook nog een aantal kansloze rukkers rond die zich overal mee bemoeide, maar dat was wel mooi te zien.
Maandag heb ik een daggie vrijgenomen en hebben ik mijn ouders de buurt van Chelmsford en Writtle laten zien, hebben die dag aardig wat kilometertjes afgelegd en was ook aardig verbrand aan het eind van de dag. Ik zal foto’s op hyves http://roeliedd.hyves.nl/ en facebook http://www.facebook.com/home.php?#!/photos.php?id=100001117017272 zetten!

Later!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Writtle

Stage Engeland

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2010

Week 8

14 Juni 2010

Week 7

08 Juni 2010

Week 6

01 Juni 2010

Week 5

01 Juni 2010

Week 4
Roel

Actief sinds 27 April 2010
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 9682

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 04 Maart 2014

Nieuw Zeeland

29 November 2013 - 30 November 2013

China

04 December 2013 - 08 Januari 2013

Australië

24 April 2010 - 04 Juli 2010

Stage Engeland

Landen bezocht: