Week 1 (Eerste dagen) - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu Week 1 (Eerste dagen) - Reisverslag uit Writtle, Verenigd Koninkrijk van Roel Dooij - WaarBenJij.nu

Week 1 (Eerste dagen)

Door: roeldedooij

Blijf op de hoogte en volg Roel

27 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Writtle

Heey lezers,

We zijn na een lange periode van bellen en mailen eindelijk aangekomen in Engeland, in een Engels dorpje, genaamd Writtle. Dit dorpje ligt ongeveer 20 minuten van Londen af als je de auto pakt tenminste. De kamers waar ik zit bevalt ook prima. Ik en Jan hebben beide een aparte kamer met douche en wc, dus kan je een beetje voor je eigen hygiene zorgen. De keuken moet wordt in totaal door 16 mensen gedeeld, waar we ondertussen nog maar 1 iemand van hebben gesproken. De rest wil ons niet kennen... die vluchten snel hun kotje terug in of ze lopen ons, met het hoofd naar beneden voorbij :D

Op zondag zijn we naar Londen geweest, naar de marathon gaan kijken. Daar liepen de af en toe de raarste figuren rond. Ik had zelfs de neiging om zelf maar mee te gaan lopen, omdat het vetpercentage van de meeste deelnemers in de laatste categorie tamelijk hoog was. Deze dag hebben we uiteindelijk zelf ook een halve marathon gelopen door Londen, we hebben al een aantal bezienswaardigheden gezien, zoals de Big Ben, Tower bridge, St Paul Cathedral en Buckingham palace.

De eerste schooldag is vrij relaxt begonnen. De opdracht was nog niet helemaal in orde vanuit school. Dus hier zijn ze nog over aan het vergaderen. waarschijnlijk kan ik nu een ontwerp maken van een park of tuin in combinatie met het onderzoek naar verlaging van de temperatuur.

De foto's komen nog! Bedankt voor het lezen tot zover en tot krabbels!;)

Laters!

• 04 Mei 2010 - 14:31

Marleen:

Heey Roel,
    zo te lezen vermaken jullie je daar prima. Hopelijk heb je nu wel duidelijk wat je als stageopdracht moet gaan doen. succes daarmee en voor de rest, geniet van de tijd daaro en goodluck with your English!
    Cheers!